10 januari 2010

Hallå på er!
Då var det söndag igen och imorgon är det egentligen skolstart, men eftersom att vi börjar med lektioner så får jag ledigt tills på Onsdag. Gud vad skönt att vara ledig varje måndag och tisdag fram tills sommaren!

Fredagen i lokalen var mycket trevlig! Grabbarna höll på och greja med filmen som dem håller på med medans vi brudar kollade film och drack lite alkohol på övervåningen.
Väldigt mysigt!
Jag och Elin kollade på film fram tills kvart över sju på lördagsmorgonen då vi somnade till Sally. Haha, kommer ni ihåg den serien? Så sjuk!






Vi vaknade vid 12 på lördagen och satte på lite kaffe som vi drack ute i solen som sken på snön med en cigg i andra handen!




Vintern kan verkligen vara härlig, när solen är framme. Det var dock 23 grader kallt på fredagskvällen och runt -13 grader på lördagen.. Lite väl kallt, det räcker att det ligger runt -4 grader tycker jag.
Men nu är det inte långt kvar tills jag är i Sydafrika och har 34 plusgrader och sol!
Hoppas verkligen att snön är borta när jag kommer tillbaka hem igen.

I går spenderades kvällen med massa film och godsaker med Jari, Elin, Emma, Sandra, Alex, Emil och Jonas.
Mycket trevligt fram tills ett då alla åkte hem.
Emma åkte med Jonas till Jönlöping eftersom att hon skulle åka därifrån till Skåne idag.
Sandra åkte med hem till Emil och även hon åkte hem idag.
Får hoppas att jag träffar dem snart igen!

Idag får jag se vad som händer, men det är ju söndag så det brukar vara lugnt :)
Nu ska jag i alla fall ta och moppa golvet till hög musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0