24 februari 2010

Då var man hemma i kylan igen. Fyfan vad mycket snö!
Tänk er att ha gått från +35 grader till -10 på en dag. Usch, inte okej!

Jag har haft det så fruktansvärt bra! Sol, värme, härliga människor och många otroliga upplevelser!
Det kan inte ens beskrivas, varken i ord eller bilder.

Skrev dagbok vad vi gjorde varje dag där nere, så ska uppatera dag för dag i text och bilder senare idag.

Var roligt och komma tillbaka till skolan och träffa lite av folket idag igen!
Nu har jag engelska, ska tenta av kursen idag så har inte tid att skriva så mycket nu.

Sen har jag lovat Karin och Jenny att åka ner till Viskafors och hälsa på dem, sen blir det att åka till Jari.
Sov nämligen hemma i natt så har inte hunnit träffa honom än.

Back to work, hörs senare!


Solnedgången på balkongen en kväll!


Kommentarer
Postat av: Nesssie

Gud vad häftigt!!!

Jag mår bra;)

Vad har du gjort idag?

2010-02-24 @ 17:35:33
URL: http://tkeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0