2 augusti 2010

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; förlåt för dålig uppdatering..
Har haft så mycket för mig att jag inte tänkt en sekund på bloggen faktiskt, men jag antar att det är sånt som händer.
Det har i alla fall vart fullt ös, har till exempel "bott" hemma hos Alex med han och Sibbe då han var själv hemma en vecka. Blev en del badande i poolen och massa filmmys.
Har varit på skogsrave i Jönköping med Sibbe, Melinda, Kevin och Jonas som bor där.
Det var inte så jättemycket folk, men det var kul ändå.
Vi spenderade helgen hos Jonas med, förutom skogsravet, massa film och tacomys!
Något av det roligaste som hänt var "Dreamdance" i Varberg, ett rave vid Ankaret och det var verkligen ett jävla ös, massa härligt musikfolk och såklart härlig musik!
Åkte ner på fredagen med Sibbe, Elin och Jonas. Kom iväg ganska sent så var hos Therese och Jörgen vid 11 ungefär, drack lite och sedan blev det sängen.
Upp tidigt på lördagen för att rigga festen, eller grabbarna i alla fall.. Jag, Elin och Therese åkte och hämtade Mogge innan vi åkte dit och hjälpte till.
När Emil och Suzzi kom dit så begav vi oss till systemet sen till Emils mormor där jag, Suzzi, Emil och Sibbe skulle sova. Gjorde oss i ordning och dem tog på sig sina inlines, jag hoppade upp på cykeln och så bar det av mot en sjukt underbar kväll!
Tyvärr så är jag dum i huvudet och glömmer ladda batteriet till kameran, så fick ta Jonas och Suzzis bilder.
Snacka om att det stampades den kvällen! Det stampades flera gropar i marken och både jag och Suzzi stampade i dem och stukade foten, så det gick inte fort hem, jag kunde inte cykla och Suzzi fick inte i foten i hennes inlines.
Det enda positiva med det var väl att man vet att man gav järnet!
Nu ska jag ut och ta mig en kopp kaffe med mamma, pappa och brorsan som är och hälsar på.
Uppdaterar senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0