8 september 2009

Halkan gick finfint!
Trodde det skulle vara svårare och trodde det skulle vara lite roligare. Självklart var det kul och sladda lite. haha
Det var "coolt" att sitta själv i bilen också!
Först så hade vi lite teori, åkte krocksläde och vägde oss - vad vi skulle väga om vi krockade i 50 km/h - och jag skulle väga 2 ton + lite mer. Helt sjukt egentligen!
Körde från Jönköping till körskolan också och det gick mycket bra, såklart!

Nu är jag helt slut, ligger på Jaris soffa och myser med kissen!
Jag och Jari är tillsammans igen och det känns mycket bra! Älskar dig.

Ikväll är det tv som gäller - först IDOL på fyran, brukar bara kolla på uttagningarna, för det är det enda som är roligt enligt mig. haha
Efter det så är det ju Andra Avenyn så tv:n är bokad idag. haha

Hur har eran dag varit? :)

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt att allt löste sig ! :) <3<3

2009-09-09 @ 07:47:22
Postat av: Anna

Ja, det är det verkligen! :)<33

2009-09-09 @ 10:22:29
URL: http://annadavidssson.blogg.se/
Postat av: Madde

2009-09-09 @ 10:52:01
Postat av: Madde

Åh var roligt att höra att det är ni två igen! :D Hoppas få se dig snart igen gumman, puss <33

2009-09-09 @ 10:55:03
URL: http://madelenetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0