7 september 2009

Då var man hemma från skolan.
Det var som sagt dax att beställa studentmössa och sånt!

På höger sida står det "Anna", stenen är Röd och på vänster sida står det "Hotell".
På baksidan är det ingraverat "Johnbauer" på själva mössan (det vita) och på det svarta står det 2010 med guldiga strass-siffror.
Köpte även ett champagneglas med "Student 2010 Anna Davidsson" ingraverat

En tuta

Svarta joggingbyxor. Även på dem står det "Student 2010 Anna Davidsson" på

Hotpants och gissa vad det står på dem? haha

Fick även en penna och en t-shirt på köpet, för i det paketet jag köpte ingick pennan och för kläder var det "Köp 3 betala för 2".
Så smart är mamma 1522 kronor fattigre! haha

Shit vad taggad man blir, det är sjukt!!
Det måste nog vara den roligaste dagen i ens liv!

Om en stund så ska jag bege mig till Jari och prata lite.. Sover antagligen där inatt också, så vet inte om det blir så mycket uppdatering.
Imorgon är det dax för halkan också. Åker till Jönköping vid 10 och är hemma i Borås vid halv 5 igen.

Så då vet ni varför det inte blir så mycket uppdatering.
Har ni tur så skriver jag mer senare!

Hur har eran dag varit?
:)


Kommentarer
Postat av: Elin Thor

Har du kläder eller andra grejer att byta bort? Då rekomenderar jag www.swoppers.se, då kan du byta bort dina grejer och få något fint eller behövligt tillbaka, man betalar endast frakten för de man skickar iväg. Superbra sida, med jättemånga bra medlemmar. Hoppas vi ses på swoppers.se :)

2009-09-07 @ 18:04:23
URL: http://elinthor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0