15 september 2009

Idag stod religion på schemat, kan inte säga att det var kul, men lite intressant. Gick bra i alla fall.
Endast en lektion idag mellan 08.30 - 11.30 och sedan begav jag mig till stan och träffade Mamma, Marie, Olle och Malte som hade vart och klippt sig. Busungar! :)

Nu är jag hos Jari igen med katten och datorn i knät, lite jobbigt eller? haha
Igår fick jag hämta katten i trädet också, och det var inte första gången.. Har han lärt sig komma upp så borde det vara på tiden att lära sig komma ner. haha

Ska snart ta tag i garderoben också..
Nu börjar Oprah och en kvinna som är med har skärt av snoppen på sin man. Hur fan kan man vara så sjuk?

Bloggar mer senare.





Kommentarer
Postat av: Isolina

Åh, eller hur! Gah, vet du hur mycket jag har att göra i veckan.. jävla möten asså..!

2009-09-15 @ 13:36:04
URL: http://icho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0