12 september 2009

Dålig uppdatering igår jag vet.. Var i skolan och jobbade med Nordamerika igen och det gäller att ligga i för det ska vara klart nästa vecka så då hann jag inte med något bloggande..
Åkte till 3 efter skolan - och gissa vad? Efter tre veckor av frågande efter lånetelefon utan lycka så hade dem äntligen en. En gammal skitmobil, men bara dem lagar mig så klarar jag mig väl med skiten..

På kvällen så skulle grabbarna spela innebandy så jag övningskörde ut till Viskafors där dem spelade, så vi andra satt och kollade på Idol och tjötade. Lite trevligt sådär!
Sen så åkte grabbarna hit och drack alkohol.. Konstig kväll blev det..

Har precis käkat frukost, Jari och Figge är och kollar på något race.
Får se vad som händer senare.

Vad ska ni göra ikväll?




Kommentarer
Postat av: curbie

vad söt du är <3

2009-09-12 @ 13:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0