19:19

Elin har precis åkt härifrån, vi har haft det mysigt med "Shrooms" och "Stockholm Boogie" samt chips och dipp!
Shrooms var jävligt äcklig och Stockholm Boogie är as kul! Har ni inte sett dessa filmer så rekomenderar jag dem :)

Det blev en snabbrunda på stan.. Mamma sa att jag tydligen hade fläckar på min klänning som hon inte trodde skulle gå bort, så nu får jag leta efter en annan :(


Fan finns ju bara vita klänningar nu eftersom det är studenten snart och det kan man ju inte ha på ett bröllop..
Så kan ju inte köpa några skor än heller för att jag antagligen behöver en ny klänning.. Blää!

Men jag fick i alla fall med mig ett par byxor från Gina och lite smink hem.
  
Köpte en foundation och mineralpuder från Clinique och köpte man minst 2 produkter så fick man den sminkväskan med grejer i, lite tjäckt. haha

Nej nu ska jag ta mig en alvedon och försöka öva lite inför imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jädra snygg klänning på bilden :)

2009-05-06 @ 20:00:56
Postat av: Anna

Tack så mycket, älskar den!

2009-05-06 @ 20:03:49
Postat av: JENNNNA

a, fast.. jag vill inte gå upp nånting :(

2009-05-06 @ 20:19:54
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0