9 maj 2009

Igår så fick jag vara barnvakt åt lilla Olle som kom hit i någon timma och sedan var det Big Comedy på Åhaga som gällde!
Snäll som jag är så gick jag i spöregnet och köpte biljetter som en tidig födelsedagspresent till min baby!
Det var jävligt kul faktiskt, och det var coolt att se dem i verkligheten (som det alltid är när man ser någon kändis eller band)!


Efter det åkte vi till Viskafors och sedan Maxi, Max och hem, så blev ingen uppdatering igår..

Nu har vi vaknat för en liten stund sedan och vid 3 tiden så blir det mat hemma hos mamsen, lite schnitzel. Gott!
Inget annat planerat under dagen och kvällen, men uppdaterar väl mer senare skulle jag tro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0