7 maj 2009

Då ligger man på soffan framför tvn igen..
Det kändes som att det gick bra på Maxi och att hon var nöjd, men det återstår ju att se..
Jag vill verkligen ha det!
Det handlar om sista platsen nu och hon skulle höra av sig efter att hon hade intervjuat någon mer..

Efter det så gick jag in till brorsan och Desse på Lås team och hälsade på!
Sedan en sväng till apoteket och införskaffning av Ipren och Strepsils.
Kan inte min baby komma hem och pyssla om mig snart?
Mina ögon hänger inte med på vad jag gör, ska nog sova ett tag..

Har inte rökt på hela dagen heller för då känns det som att jag kommer få nickokick och spy eller något.. hha


Kommentarer
Postat av: JENNNA

åh, strepsils är sååååååå äckligt!

2009-05-08 @ 15:09:38
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0