29 maj 2009

Hej på er alla i det strålande solskenet!

Igår blev det inte så mycket uppdatering eftersom att jag och baby bara tog det lugnt och myste.
Det var länge sedan han jobbade dag så det känns som att man inte ens har hunnit med att prata..

I alla fall.. Senar på kvällen, runt 10 tiden, så fick jag ont i magen och började må illa.. Magen bubblade, hjärtat slog jätte fort och jag var helt kallsvettig..
Jag spydde i alla fall inte, men mådde verkligen inte bra! Gick och la mig och hoppades på att sova bort det.
Jag hoppades nog inte tillräckligt mycket, för mådde fortfarande illa så jag bestämde mig för att stanna hemma..
Detta innebar att jag missade Speaking nationella i engelska B, men får göra det nästa vecka helt enkelt.
Tog mig en rostad macka och ett glas mjölk, hoppade in i duschen och sedan åkte jag till stan och träffade Hanna och My för att köpa en present till Karin och Hille som fyller 18 idag!
Illamåendet fanns kvar, men hade inte haft tid imorgon då det är fest hemma hos dem.
Ikväll är det meningen att vi ska ut också, får hoppas att jag inte mår lika illa då, för jag känner fortfarande av den där klumpen i halsen..

Näe, ska väl kanske göra lite spagetti och försöka få i mig.
Grattis till Desse och brorsan också! :)

Vad ska ni göra i helgen med detta sköna väder? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0