25 maj 2009

Kom precis hem till baby efter första dagen i skolan denna veckan..
Först hade vi Turism och vi ska skriva om GBG & co samt en sommarstad och då valde jag Smögen.
En ganska stor uppgift faktiskt, men jag tycker att sånt är ganska kul :)
Sen var det naturkunskap som stod på schemat och vi tömde våra ekosystem.. Alla i min grupp hade gått hem, så där stod jag med min 8 kilosburk + innehåll och försökte tömma den, tummen upp! haha
Våran idrottslärare bjöd mig och Martin på varsinn glass också som vi satt i solen och njöt av! Läskade My lite också ;) haha
Gud vad skönt att solen är tillbaka!

Sen var det i alla fall körskolan och vi tränade nedväxlingar/bromsningar och högersvängar. Gick bra som alltid!
Jag borde få körkort nu! haha

Nu sitter jag som sagt här med datorn i knät och kollar på That '70s show och väntar på Elin och Alex :)
Tydligen så kommer Sibbe, Emil, Katta och Mikael också.. Fullt hus! haha

Näe, göra sig lite mat kanske :)

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

Vad kul att höra, ska bli riktigt spännande att testa BUS på servett :) Hoppas jag gillar det med !

2009-05-26 @ 19:57:08
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0