22:07

Jag har redan gett upp.. Jag fattar typ inte ens hälften av alla uppgifter!..

Klänningen jag beställde är "Order Unsuccessfull" så antingen har den inte kommit fram eller så har den inte skickats..
Ifall dem fått ordern så kommer den ändå inte hinna hit innan lördag..
Ska till stan med Desse och kolla klänningar igen på torsdag, men ska kika in på nelly en sista gång och kolla också!
Finns ju bara vitt och svart nu som sagt.. Men får hoppas på ett mirakel!

På fredag känns det som att det kommer bli stressigt..
Först ut och vara barnvakt medans Tommy, Marie, mamma, pappa och massa andra fixar i lokalen inför bröllopet och sedan ska man hem till baby och duscha, göra sig iordning och sedan kommer allt folk..
Kommer nog bli skit nice!
Inte för att jag fattar hur alla ska få plats.. Det finns en soffa, plus ett barbord med 4 stolar, samt ett litet barbord i samband med köket där det står två stolar..
Äsch, dem får väl ta golvet! haha

Nej nu ska jag försöka få baby att sluta spela!
Kommer nog inte gå så bra, men försöka måste man ju..



Hör redan nu på alla svordomar att det inte kommer gå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0