19:49

Idag var det en väldigt kort skoldag, först hotell och vi gick till Grand och städade hotellrum, skitkul..
Sen så käkade jag och Sara lite på stan innan jag och mamma åkte till Tommy, Marie, Olle och lilla Malte.
Jag och Olle busade som vanligt! Nu har han börjat att låtsas brottas med en, haha så söt :)
Efter det åkte vi till stan och kollade lite efter skor till bröllopet, har några alternativ och välja mellan och så hittade jag ett par vanliga sommarskor som jag funderar på att köpa också!
Träffade Jari och vi åkte till knalleland och köpte grejs till diskmaskinen så nu funkar den också, häärligt!

Tvättat hela dagen också och har precis käkat lite kyckling, ris och stark currysås, mums!

Fick även med mig en "Slider Stretch" från Marie så ska snart använda den tänkte jag.. haha


Imorgon så ska jag fan gå i stan och hoppas att jag hittar någonting fint!
Ska även köpa lite nytt smink också..

Vad har ni hittat på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0