19:39

Det har vart ett jävla tjöt fram och tillbaka om vad som händer ikväll, först var det grillning, sen poker, sen film, sen grillning igen..
Men nu är det bestämt! Jari, Henke, Joni, Thomas och Tobon ska spela poker hos Joni och Jag, Karin, Hille, Ruuska och Figge ska hyra film och kolla hemma hos Figge, kan nog bli en trevlig kväll :)
Även om man inte har sin ♥älskling♥ att mysa med.. haha

Ännu en lugn helg, men måste spara pengar till nästa helg då Karin och Hille fyller 18, då är det fest kan jag lova! :D
Fick ju 11 000 för typ två månader sedan och jag har 2000 kvar.. Vart har dem tagit vägen? Mat, alkohol, cigg, present till Jari och lite kläder typ.. Inte så bra kanske!
Jag vill ha och behöver ett jobb! Men det är ju så satans svårt att få nu..

Jaja, nu ska jag stänga ner här..
Ha en bra kväll allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0