16:01

Nu är man hemma hos baby igen.
I skolan så lyckades jag göra massa äcklig matte!..

Sedan bar det av till stan, träffade på Angela inne på Gina Tricot så vi vandrade runt tillsammans :)
Lyckades faktiskt hitta en klänning på H&M! Kanske inte världens snyggaste till ett bröllop, men måste ju ha någonting!
Sedan köpte jag även ett par svarta pumps på Bianco, me like!
Skor är min passion!

Vi var inne på Din Sko också där man fick komplimanger om sin hårfärg och sitt hår, det gillar vi! haha :)
Måste dock färga utväxten igen! Det är fan sjukt hur fort man får utväxt, det gillar vi inte..

Lägger in bilder på köpen senare, sålänge bjuder jag på en random bild på mig själv


Och jaa, jag var trött!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

inte konstigt de är ju sjuukt snygga! : D

2009-05-14 @ 19:07:51
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

ja visst är väl klänningen snygg =)

2009-05-14 @ 19:19:44
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0