15:39

Kom till älsklingen precis, men det blir inget långvarigt för stunden.. haha
Först skrev Desse och sa att dem skulle ha möte på jobbet imorgon, så vi åker till Knalleland idag istället och letar klänning, hoppas jag hittar något nu!
Fem minuter senare ringde brorsan och frågade om jag ville vara barnvakt åt lilla Olle en stund efter det så Marie kunde fixa lite inför bröllopet. Självklart vill jag busa med den lille parveln :)

Baby slutar inte förens nio ändå och hade inget speciellt planerat, så det passar ju braa!

Nääe, dax att ta på sig några andra kläder och fixa sig lite..

Hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

ja jag tycke rockså det, de är en sån enkelt variant av klänning :)

2009-05-13 @ 21:04:14
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0