14 maj 2009

God morgon!

Börjar skolan klockan 12 idag, skönt med lite sovmorgon! :)

Igår så åkte vi till knalleland och jag hittade ingenting.. :(
Ska ge det en sista chans idag efter skolan hade jag tänkt!
Sedan så åkte jag ju ut och var barnvakt, men det blev inte så mycket med det faktiskt, Olle hade fått någonting som såg ut som ett nässelutslag på låret, ungefär 10 cm långt och 5 cm brett.
Sedan efter vi hade käkat så kollade Marie på det igen och då hade det spridit sig ner till knät, upp på baksidan av låret rumpan och upp på ryggen.. Så Tommy och Olle åkte in till akuten, så hjälpte jag Marie med lite grejer inför bröllopet.
När dem kom tillbaka så visade det sig i alla fall inte vara så farligt, det var nog ett nässelutslag men som hade blivit så med tanke på att han är förkykd och har någon bakterie i halsen typ..
Vilken tur!

Nääe, nu ska jag gå och blåsa håret, ta på mig kläder och bege mig till skolan.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin blogg . :D

2009-05-15 @ 18:27:07
URL: http://skoglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0