13 maj 2009

Nu har jag varit riktigt duktig!
Vi skulle egentligen haft svenska på morgonen, men våran svenskalärare är pappaledig, så vi fick den som en "göra klart lektion".. Nu har jag skrivit klart utvärdering och uppgifter om dansen på estetveckan på två sidor, samt miljöcertifierade hotellet och en restaurang guide om Amsterdam.
Nu har jag ingenting kvar som inte är gjort, underbart!

Har bara två omprov i matte, sannorlikheter som jag ska jobba med idag och göra omprovet nästa vecka och sedan algebra..
Håll tummarna för mig ;)

Beställde även det vit/rosa linnet igår, hoppas den kommer tills på fredag och babys fest, men det gör den nog :)
Får se ifall jag beställer den andra också någon dag.



In Flames, Metaltown 2008!
Det kommer bli så jävla nice i år igen, härligt sällskap och bra musik, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0