12 maj 2009

Jodå, nationella gick nog som jag tänkt.. Får väl kanske hoppas på ett mirakel där också!

Efter skolan så träffade jag Elin så åkte vi upp till babys lägenhet och tittade på "Sällskapsresan - SOS" och mumsade massa godis och hade det mysigt! :)
"Ska det stå FRAM bak på din båt?" hahaha

Nu ska jag nog orka ta tag i lite skolarbete hade jag tänkt, måste skriva en uppsats om mobiltelefonen på engelskan och skriva lite om ett miljöcertifierat hotell eller vad det heter..
Har ju ingen ork till det, men måste väl!
Det är skönt när det är klart!



Måste ta nya bilder snart, känner att det inte är så stor variation.. haha
Har knappt några bilder på "nya" håret (som knappt växt någonting på lite mer än en månad käns det som)..
Men jag börjar nog trivas i det nu i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0