11 maj 2009

Kom precis hem till baby som sitter och spelar nya "Need for speed" och har gjort ända sedan jag åkte vid halv 5..

Åkte med en kompis för att snacka med hennes syster.. Hennes pojkvän har gjort slut med henne, och nu har det visat sig att han har varit otrogen mot henne och har inte sagt någonting!
Jag fick reda på det i fredags och har pratat med en av dem som han var otrogen med och sagt till henne att det är bäst för hennes egen del att berätta det för henne och massa skit, men allt hon kunde svara var "Aah"..
Så nu berättade vi det för henne och hon blev jätte ledsen och arg såklart och skrev till sms till honom och frågade varför han inte hade sagt någonting till henne, vet ni vad hon fick för svar?
"Jag hade tänkt göra slut med dig länge och ville inte säga någonting för att du skulle bli ledsen. Det man inte vet har man inte ont av!" Vad fan är det för jävla stil?
Snacka om att man inte vet vad kärlek handlar om! Verkar ju verkligen som att han inte ångrar sig för fem öre..
"Jag hade tänkt göra slut med dig länge", ger det en rätt till att vara otrogen? Knappast!
Man är för det första inte otrogen över huvudtaget, och har man inga känslor för sin pojk-/flickvän så gör man slut med en gång!
Dessutom inte med två av partnerns kompisar! Fler än en gång!
För det andra; hur bra kompis är man som gör så? Hur svårt är det att säga "Nej, du har flickvän"?
Vilka människor det finns alltså!

Nu ska jag sätta mig och plugga lite matte B inför imorgon, vi har nationella och kommer gå åt pipsvängen!
Fattar absolut ingenting!

Wish me luck!


Heej IG, välkommen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0