10 maj 2009

God morgon!

Gårdagen blev trevlig! Jag, baby, Thomas, Henke, Karin, Tobon, Joni, Ruuska och Emelie åkte hem till Thomas och spelade Monopol.. Jag har sagt det innan och jag säger det igen - jävla skitspel!
Det har bokstavligt talat gått bra en gång för mig, och det var sist vi spelade och jag hade tur och vann..
Men det är i alla fall ett trevligt sätt att spendera en kväll på ibland!

Nu så väntar jag på att Jari♥ ska sluta spela och gå till affären och köpa bröd och köttbullar så jag kan laga mat sen..
Makaroner och köttbullar är riktigt gott en söndag när man inte har ork till att stå och göra massa mat!


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

Ja Dior har underbara parfymer det kan man inte glömma att nämnna ;) älslkar de !

2009-05-11 @ 17:51:20
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0