8 mars 2009

GRATTIS TILL MIG PÅ 18-ÅRS DAGEN!

Igår hade jag super trevligt! När alla hade kommit (Sofia, Madde, Carro, Angela, Petra, Lisa och Karin) så bjöd jag på välkomstdrink och så satt vi och tjötade lite grann. En hel del gamla minnen! Fan vad man kan sakna den tiden ibland alltså! Det är helt sjukt hur man kommer ihåg allting så starkt.
Men sen så åt vi mat i alla fall.. Lövbiff med vitlöksphiladelphia, klyftpotatis och grönsaker samt bearneisesås. Alla tyckte det var gott, så det var väl tur det!
Sen så blev det ännu  mer tjöt och dricka, trevligt! Vid halv 1 var vi i stan (Jag, Madde, Sofia och Petra) och begav oss till Swing. Träffade människor man känner och blev bjuden på shots i baren för jag sa att jag fyllde år. haha
Här kommer lite bilder:

Tack allihopa för en bra och trevlig kväll!

Nu är man hemma och har kalas.. Lite drygt men.. Tommy, Marie, Olle och Malte åkte precis så nu väntar jag bara på att resten ska åka.. haha

Och ikväll/inatt kommer älskling hem!♥

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0