29 mars 2009

Goddag!

Idag är det söndag, det innebär bakis & slödag!
Vi hade tvätt-tid mellan 10-16, ställde klockan på 9, jag vaknade och försökte väcka Jari, gick ju jätte bra..
Slutade med att vi gick upp vid 11 när mamma ringde för vi skulle hem till Ebba och fika för hon fyllde år..
Efter det åkte vi till Peking och beställde Kinamat samt gick in på City och handlade.
Kom hem, åt, gick och tvättade..
Nu sitter vi på soffan och bara degar!

Igår gick vi ju ut och jag och Sofia drog till Tonic, träffade lite folk man inte pratat med på länge, och Jari och grabbarna var på Swing.
Efter det blev det efterfest här och helt plötsligt var klockan 4 (eftersom man ställde fram klockan inatt) och jag och älskling gick och la oss och Thomas och Tobon sov i vardagsrummet.

Orkade inte ta massa kort, först var den på laddning och kvar klar när Sofia kom ungefär, sedan när Jari och dem kom tillbaka från hans kompis så gick vi nästan med en gång..
Men det kommer i alla fall "några" ;

Anna            
                           Anna och Sofia
                                   Sofia  

Sådär, nu ska jag och min make lägga oss i soffan och kolla på American Pie presents Beta house ifall den vill funka! :)


Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: jorå,det är bra.

Gör du då?

2009-03-29 @ 22:17:44
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: den utsedda vinnaren syns på bloggdesign.nu :)

2009-03-29 @ 22:23:16
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: emelie

snyyyggg blogg;D

2009-03-29 @ 22:54:24
URL: http://emeliedaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0