19:43

Sitter och kollar på 2 ½ men nu, så roligt, men dem nya avsnitten är ju bättre..
Min baby skulle tydligen på kalas hos sin mormor idag så har passat på att diska och gått och handlat. Duktig Anna!
Nu ska jag göra mig lite mat hade jag tänkt :) Vänta på att Andra Avenyn ska börja också!
Tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag börjar med maten!

Det var förresten 13 månader igår!
You can't stop the rain from fallin'
you can't stop the sun shining trough
I'll be there, forever holdin'
You can't stop me lovin' you



//A

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :D

jorå det går allt ;D

gör du då?

2009-03-17 @ 21:45:21
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Nathy

Sv: Jag använder faktiskt solglasögon året runt. Det är ju så hemskt nr solen bländas i snön.. då måste man ju ha solglasögon.. :)

2009-03-18 @ 08:36:54
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0