17:37

Sitter i älsklingens lägenhet och kollar på Family Guy nu. Emil var och hämtade honom för någon timma sedan, så åkte dem till honom och ska ikväll bege sig till Jönköping och sedan till Holland. Man blir ju lite orolig, men det kommer gå bra! Kommer sakna honom massor.♥
Får se hur det är att sova här själv också.. hehe
Madde och Elli kommer hit om en stund och håller mig sällskap. Mys! :)

Klockan 11 var jag hos optikern och sedan åkte jag och mamma och handlade inför imorgon (beställde även tårta tills på söndag) och det ska bli jätte trevligt!
Jag börjar längta lite grann nu! haha
hoppas det blir roligt, men det ska det nog :D

Kanske slänger in ett inlägg senare!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0