17:13

Jag blev utmanad av Vivi och Madde!
Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1) Jag hatar att vara själv, och hatar att sova själv ännu mer!

2) Är jag själv har jag alltid på tv:n eller musik, även om jag inte kollar eller lyssnar.

3) Jag har svårt för att ta komplimanger seriöst..

4) Jag sjunger så fort jag får tillfälle, även fast det inte låter bra!

5) Jag har aldrig varit så kär som jag är nu!

6) Jag kommer inte på någonting mer just nu..

Å dom jag utmanar är:
Desse
Sara
Sara
Jennifer
Lisa
Tess

//A

Kommentarer
Postat av: sara

jobbigast i världen är du ;) orkar faktiskt inte!

2009-03-24 @ 18:10:51
URL: http://sarathorne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, då är det väl bara att köra igång ;D

2009-03-24 @ 18:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0