17 mars 2009

Imorse var det sol på Östermalm! Vart tog den vägen? Kan den inte bara komma tillbaka?

Igår var jag duktig och gick ner till stan, träffade Sofia på badhuset där vi var med på Vattengympa och det var trevligt och ganska jobbigt emellanåt faktiskt! Det får ta och göras om fler gånger..
När jag var påväg ner till stan och hade kommit till Stadsbiblioteket så kom jag på att jag glömde "badhuskortet", så var tvungen att betala 55 kr.. Lite irriterande sådär.
Efter det så åkte vi till ICA Maxi, skulle köpa med mig Pommes hem till älskling så Sofia körde mig dit efter jag handlat dem och gick sedan med in och kollade en sväng! :)

Wheels and Wings 07

Till "kvällsmat" gjorde älskling pommes och kebab och det var gottigt!

Nu har vi turism och ska jobba med samma sak som igår, så får väl sätta igång snart..

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0