16:16

Kom till älsklingens lägenhet för en lite stund sedan.
Som sagt så var ju våran lärare sjuk idag, så efter vi hade gjort klart det vi skulle (Svara på frågor om protein och andra ämnen) så åkte jag med Jenny till knalleland där jag lämnade CV på Carlings samt Eurosko. Han på Carlings sa att dem ville anställa en tjej, så får väl hoppas på att jag är rätt! haha
Sen så åkte vi tillbaka till skolan och käkade och sedan så hade jag matte.

Efter skolan åkte jag till stan och lämnade några fler, så får hoppas att jag får något! Pengar är ju aldrig fel!

Nu ska jag nog lägga mig på soffan med min bok som jag köpte igår, När ingen annan ser heter den och handlar om en pojke som blir våldtagen och manipulerad av sin pappa från det att han var 4 år. Den är jätte hemsk verkligen och jag har bara läst 2 kap. än så länge.
För er som gillar sånna böcker rekomenderar jag den starkt!
Kanske ska ta en kopp te också..

Och vad hände med vädret?!!
Det var ju sol imorse.. Jag blir deprimerad.
Jag vill inte ha mer snö nu!
Ge mig sommar, uteservering, kall öl och en eller två cigg tack!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0