13 mars 2009

Fredagen den trettonde igen.. Men det skrämmer mig inte det minsta! haha

Har engelska nu och har precis gjort ett "Personlighets test" och jag blev "A big thinker".. haha
Nu ska vi snacka om någonting som har med semester att göra eller något, får väl se vad det handlar om.

Igår så låg jag ju på soffan med en varm kopp vaniljte och min bok, och jag har hunnit läsa nästan halva redan. Den är så bra och så hemsk att man inte vill sluta läsa den!


Hann även med att kolla på senaste avsnittet av Andra Avenyn som jag missade i Tisdags.

Älskling kom hem vid halv 10 och det blev mys som vanligt!
Du är det bästa som finns. ♥

Ska väl gå ut och ta en cigg och sedan sätta igång med det andra vi ska göra..

Hittade precis en vimmelbild sen förra lördagen! haha


//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0