12:04

Då kom vi precis tillbaka från studiebesöket på Plaza.. Var väl både långtråkigt och intressant. På våra hotell- och naturkunskapslektioner så pratar vi om miljön och det var det dem pratade om på Plaza. Vi ville ju se rummen och sånt, men det fick vi inte :( haha
Och tur att alla inte stirrar på en när man går på stan i sina hotellkläder!

Nu sitter vi här och ska jobba med "Turismens påverkan på miljö, kultur och ekonomi", lite drygt sådär!
Men vi har ingen lärare så vi får jobba hemma om vi vill, men ska sitta här någon timma i alla fall och jobba, annars blir det ingenting gjort!

Igår så ringde brorsan och bad mig skicka mitt CV till honom så skulle han kanske fixa jobb åt mig på ICA Maxi, tur att han har kontakter! haha
Sålänge jag får pengar och slipper Ellagården så blir jag nöjd!



//A

Kommentarer
Postat av: Nathy

Den klänningen är ju så fin!

2009-03-17 @ 17:35:43
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack!

Jag älskar den :)

2009-03-17 @ 17:41:17
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0