12 mars 2009

Sitter i skolan och ska ha Näringslära nu.. Lite segt sådär.
Lotta har fortfarande inte kommit, och nu säger Martin att hon har västa magsjukan.. KUL!
Kunde ju haft sovmorgon!

Igår så åkte jag hem en snabbis och sedan så åkte jag och handlade lite på Maxi och sedan hem till älsklingen :)
Vi kollade lite tv först och sedan så kollade vi på Rallybrudar. Den var inte så bra eller rolig som jag hade hoppats på.. Lite tråkigt!
Vi var i alla fall hemma och myste hela dagen!  ♥

Skrev ut mitt CV igår också, så får gå en runda på stan och sånt och fråga runt om någon tar emot. Hoppas! Skulle verkligen vara skönt med lite pengar!

Och jag älskar vädret!
Någon som håller med mig? :)
Jag vill verkligen att detta håller i sig nu! Har till och med tagit med mina underbara solglasögon idag och hoppas på att få använda dem!

//A

Kommentarer
Postat av: sara

jag håller med om vädret.. vet du hur skönt det var att vakna upp och ha sol ute? känner mig genast piggare =) nu ska jag arbeta med näringsläran.. WOHO! förresten, hur gick det med vår plansh?

2009-03-12 @ 10:17:40
URL: http://sarathorne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0