11 mars 2009

Tänkte börja med gårdagen..
Efter skolan så åkte jag och mamma ut till Tommy, Marie, Olle och Malte och lekte.
Olle är ju så söt! Han har börjat sätta ihop ord till meningar och sånt nu, som när jag gick och bärde han till exempel så sa jag "Anna måste gå och kissa. Får hon det?" "Neeeeeee" "Inte? Men då kommer ju Anna kissa på sig så blir det ju blött på golvet, det är ju inte bra!" "Anna kissa blött" ungefär sådär. haha
Eller när vi skulle rulla runt på golvet.. "Anna rujja också". Han är ju så söt! :)
"Anna måja biiel!" "Hjerta Anna måja!"


En bild från djurparken 2008

Efter vi hade vart där så körde mamma mig till Jari och där tog jag en dusch innan älsklingen kom hem, sen så käkade vi lite, låg på soffan och myste och kollade tv.
Tänk hur bra din arm passar runt min midja
ochtänk hur bra min hand passar i din.♥

Sen så kom Emil och hämtade oss och vi åkte ut till Mikael för att kolla filmer från Trance Energy som dem var på i Holland. Trevligt!

Nu sitter jag i skolan och har Svenska och vi skriver ett PM inför det muntliga nationella.
Efter lunchen ska vi ha Matteprov och jag förstår ingenting!
Som tur är kommer vi att ha en genomgång en timma innan provet, så hoppas att allting faller på plats då som man glömt av..

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0