Midsommarafton

Vi hade en mycket trevlig kväll hemma hos mig med mycket trevligt sällskap och god mat!
Dagen började med att jag och baby åkte till Sibbe i en och en halv timma för att hälsa på och sedan bar det av mot mig.
Vi började med maten och sedan så kom Henke, Karin, Hanna och Figge.
Öppnade en flaska bubbel och började käka. Gud vad gott det var, synd att man inte äter sånt oftare!
Efter maten och någon nubbe så satt vi och tjötade och gick sedan in och åt glass med jordgubbar och körde lite ölspel som vanligt och sen lite "Jag har aldrig och några mintuu shotar på det! Min stackars pojke blev kanske lite för full..
Jari somnade och vi andra fortsatte i samma takt som innan och sedan drog vi igång grillen! Smarrigt!
Efter det så blev det lite kubb och såklart mer alkohol. Det slutade med att Figge ramlade ner för min slänt i trädgården och kastade "kubbpinnarna" lite överallt..
Vi hade tur med vädret (Inget regn, men lite småkallt) och det var som sagt en jätte trevlig midsommar :)

Här har ni några klickbara miniatyrbilder!

                          

Sådär, nu ska jag käka frukost och sedan så uppdaterar jag om gårdagen också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0