29 juni 2009

Tur att det inte är så varmt ute!  Det är nästan för varmt.. Eller nej det är gött, men det kunde ju a alla fall blåsa lite grann?

I lördags så blev det ju utgång. Grabbarna drog ner till Svaneholm och jag, Karin, Hille och Steffi var här.
Det blev som vanligt massa ölspel och kannan, mycket tjöt och massa skratt!
Sedan begav vi oss till stan runt 22.00 och det var fortfarande sol och varmt (ungefär 23 grader), stannade till på Lilla Krogen och tog varsin shot.. fast det blev mer till mig eftersom att Karin och Steffi inte ville ta hela deras.. haha
Sedan gick vi iaf till Swing, träffade folk, drack någon drink och gick sedan över till Tonic där vi träffade några "kändisar" igen.. Träffade bland annat Linn som bjöd på ännu en shot, tack så mycket! :) Träffade grabbarna när dem kom till stan också. Gick tillbaka till Swing igen och gick sedan hem till baby och la mig och sov!

Några klickbara miniatyrbilder:
              

Igår, söndag, så kom Figge och Tobon till oss och vi drog och käkade bakismat i form av pizza.
Gick till Figge i den steeekheta solen och kollade på en konstig film..
Vid 4 tiden var Figge kapabel till att köra, så vi åkte hem till mig och hämtade kubb och en stor filt och gick och la oss vid Storsjön där vi träffade Karin, Henke, Joni, David, Hanna och Steffi. Spelade fotboll och kubb, tog oss ett skönt dopp och sedan begav vi oss hem igen.
En mycket skön och trevlig dag!

Idag så har jag vart på körskolan, hade lektion 13.45 - verkligen den roligaste tiden i detta vädret..
Kom till baby och käkade, satt ute en liten stund och nu tänkte jag uppdatera lite grann, blir ju inte så mycket när solen är framme!
Ska köra imorgon igen, får se vad som händer mer..

Hoppas ni njuter lika mycket av solen som jag gör! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0