17:31

Sitter hos baby nu, men han jobbar till 9.. Känns bra att kunna ha någon vid sin sida igen!

Vi ska lämna in skoldatorn imorgon så sitter och lägger över määängder av saker till min externa hårddisk. Det tar ett tag vill jag lova!
Har även köpt en ny dator från Dell idag, lägger in bild när jag får den för den är "specialdesignad"..
Hoppas den kommer fort.. haha

Ska nog kolla på någon film och käka saltapinnar nu så tiden går fort.. Ikväll kommer "50 first dates" på tv:n, den är ganska rolig faktiskt :)

Kul att åka till skolan imorgon och bara lämna in datorn och sen vänta tills man har matte 12.20.. Ska kolla om jag kan göra provet på morgonen i stället!
Men då måste jag plugga nu.. blää, det lät inte lockande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0