15 juni 2009

Hej på er!

Käkade precis lite frukost/lunch. Vaknade kvart i 1, men jag gick ju faktiskt upp klockan 6 imorse för att övningsköra 07.20.
Det gick jätte bra igen! Startade lite i backe och övade på uppfång och körde några varv och så fick jag köra tillbaka till körskolan sen.
I vilket fall så var jag hemma vid halv 9 och la mig i sängen bredvid baby som sussade så sött och kollade på "Sabrina - tonårshäxan" en halvtimma ungefär och sedan somnade jag om igen.

Nu har älskling åkt till jobbet och jag ska ta och lägga in bilder sedan helgen på datorn, så om en stund behöver ni inte vänta längre! haha

Igårkväll så åkte vi ut till storsjön och grillade lite korv samt spelade brännboll och kubb och det var himla skoj faktiskt!

Nääe, dax att sätta igång - det är ju några bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0