14 juni 2009

Ojojoj! Det har varit så mycket alkohol sedan i torsdags att jag knappt har rört datorn över huvudtaget!

I torsdags så var det ju skolavslutning och det blev förfest på Norrmalm med brudarna! En himla massa ölspel och lite "Jag har aldrig" så är man fullständigt på lyran efter ett tag!
Vi tog sedan en taxi ner till stan och stannade först på Lilla krogen och tog några gräddkola samt piggelinshots. Mums!
Sedan begav vi oss mot Swing för mer alkohol och ett fullt dansgolv!
Det var en sjukt rolig kväll och en bra start på sommarlovet!

Fredagen började väl sådär..
Det var ju studenten så jag och Sara (som lånade våran soffa) begav oss mot stan runt halv 11 tiden då hon begav sig hem mot Ulricehamn och jag till Almåsgymasiet för att kolla på Maddes student med ett snurrande och sprängande huvud!
Sedan blev det stan igen och kollade när alla åkte runt på flaken. Fan vad kul det ser ut, och om ett år är det min tur!
Efter det blev det studentmiddag hos Madde med god smörgåstårta och bubbel!
Drog sedan vidare till Sandared och studentmiddag hos Elin där det blev mer mat och lite vin.
väl hemma hos baby så kom lite folk och tog några öl. Blev inte så sent och tur det, för det hade jag inte orkat!

Lördagen var lugn till en början med massa Sims 3 och sedan kom grabbarna till baby och jag åkte hem till Sebastian som fyllt 18 och firade honom. En mycket trevlig kväll igen!

Idag har det varit lugnt och snart bär det av till Storsjön för lite grill samt brännboll och kubb!
Mycket nice!

Lägger in bilder från helgen imorgon!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja, va bra! för blev lite ånger jämt nyss :o

2009-06-14 @ 17:18:27
URL: http://madelenewallmn.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

Ja scorett har himla mycket snygga skor ,

2009-06-14 @ 18:57:49
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: mm, det var väl helt okej. egentligen ;P

2009-06-14 @ 20:44:02
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

Jo precis de är ju de, alla affärer tar ju inte in alla skor. Annars får du beställa från deras webbshop

2009-06-15 @ 06:08:43
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0