1 juni 2009

Jag vet inte vad jag ska göra..
En paus. Hoppas verkligen det är det, jag vet inte vad jag gör annars.
Du är den bästa som finns, jag vill vara lycklig och det är jag med dig!

Tårarna bara forsar, det gör ont och jag vet inte vad jag ska göra, vart jag ska ta vägen..
Vem ska jag prata med? Jag kan inte prata, det kommer inga ord.
Det finns inget som kan beskriva saknaden som redan är, efter någon timma?
Hur? Är det möjligt att älska någon så mycket?

"Jag måste tänka, jag kan ju begå mitt största misstag"..
Jag hoppas att du vill ha mig i din famn igen, jag önskar och hoppas. Det är det enda jag kan göra.
Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Desiree

men gud lilla gumman! var det därför du verkade så deppig? varför sa du inget? sötnos då. det kommer bli bra igen. Ring om det är något! kram

2009-06-01 @ 19:17:07
URL: http://desireejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0