21:32

Då var man hemma igen. På körskolan så var det backning (längst trottoaren och runt ett hörn) som gällde. Läraren sa att det gick jätte bra och att jag inte behövde någon mer lektion till det. Mohaha
Ska dit imorgon igen och då blir det att parkera, får se hur det går. Fickparkering är nog det som jag är mest nervös inför..

Var ju hos mormor och morfar också, åt lite god jordgubbstårta och busade med Olle!
Först när vi kom stod han på balkongen och ropade "Hej fajjmoj! Heeej Anna!" och vinkade som en galning. haha, sötaste ungen!
Sen så frågade vi vad dem skulle göra på lördag och svaret blev "Grilla! Dricka bärrrrssch!" hahaha

Nu har jag precis käkat lite kassler, potatis och creme freich franskaörter-sås, sjukt gott!
Kollar på "Min stora kärlek" nu, den är ganska rolig faktiskt!
Nu är reklamen slut så skriver väl mer imorgon..

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0