14 juli 2009

Kan väl börja med att berätta om Liseberg!
Vi skulle åka klockan 10 på morgonen, Jari hade sovit hos Figge så ringde och väckte honom klockan 8, sen ringde jag igen vid 9 men inget svar.. Fortsatte ringa fram tills klockan 10 men fortfarande inget svar.
Ruuska, Thomas och Olsson kom och hämtade mig (Dem andra åkte med Sami) och vi åkte till Figge för att kolla om han skulle med, men han var för bakis och orkade inte så vi åkte vidare utan honom.
Det var kul som fan, vi åkte Lisebergsbanan 2 gånger, Uppswinget 5 gånger i rad, Kållerado 4 gånger i rad, Flumride 2 gånger samt Uppskjutet och Höjdskräcken 2 gånger vadera och Thomas var livrädd och skrek som en tjej för att han aldrig hade vågat åka dem innan. haha! De andra åkte vi en gång.

      
Vem blir blötast tror ni? Jo jag och Thomas såklart! Men jag brukar bli blötast så det kom inte direkt som en överraskning!

       
Tänk hur kul man kan ha i Spegelhuset.. haha

Åkte hem när det stängde (vid 23) och åkte till stan och käkade och sedan hem. En himla trevlig dag!

På söndagen så var jag, Olle, Sofia och Linuz på djurparken. Mysigt! :)
När vi kom hem så åkte jag, Jari, Figge, Ruuska och Olsson och käkade lite glass på Mc Donalds.

Gårdagen var lugn, åkte och spelade lite Twister och Alfapet hos Karin och Hille på kvällen. Trevligt!

Idag så har vi tvättstugan hela dagen, så här kommer jag inte hinna sitta så mycket.

Hoppas det händer något trevligt i eftermiddag när jag förhoppningsvis är klar med all tvätt!




Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv, aa, det är dom :)

Hehe, okej :)

Allt bra? :]

2009-07-14 @ 15:06:30
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: sanna

svar: tack så mycket anna! :)

2009-07-14 @ 20:18:52
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: Jossi

Sv; Härligt :)

Jo, det är bara bra med mig :)

2009-07-14 @ 22:58:16
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, jag älskar liseberg! ;D

2009-07-15 @ 21:36:33
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0