We look so good together

shit vad jag vill ha körkort och bil nu!
det är sjukt. fan vad gött det skulle varaa!
men man kanske ska fylla arton först?
och pappa har inte tid att åka ut för dem håller på och slipar och donar nere i hallen. stackars mig!
så jag ligger och spanar bilar på blocket istället. haha


på tisdag får jag förhoppningsvis lön också!
då ska det shoppas. lite grann i alla fall.
ska ju försöka spara pengar till helgen i Sthlm och ACDC med så man kan spendera lite där uppe också:)

och jag vill inte vara sjuk längre!
jag vill träna inför beach 2009 ;) haha
nej men simmar ju två gånger i veckan och så vill jag komma igång med spinningen nu också! två gånger i veckan det med kanske?
vore ju bra om Desse vill starta snart med :) haha. men stackarn är ju sjuk så ofta. :(
gå ut med stavar ska jag göra när jag blir av med jävla snuvan med.

och inget godis och snabbmat och grejer, fast det är jag ganska bra på måste jag erkänna!
inte ätit pizza sedan nyårsdagen och max har jag ätit en gång kanske.
en och en annan godis har man väl ätit på helgerna sådär någon gång, men inte mer.

jaha, vad gör man?
lyssnar på musik och väntar på att tiden ska gå..
får nostalgitrippar och ryser av In Flames och hur mycket man saknar Metaltown och vill tillbaka!
och inte minst att se dem igen.
tack än en gång Sara!

  



hårda vi är!
haha


Kommentarer
Postat av: Sara

ÄNA! I miss you!

2009-01-28 @ 09:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0