something to belive in

martin vill att jag ska skriva om honom.
han är snäääääääll, jag ska få massage av honom har jag bestämt!
hahaha

men jag vill bara sluta nu.. orkar inte. har engelska och jobbar "Short classic stories" som innebär att vi ska ta en historia, kopiera den och läsa, stryka under ord och grejer man är osäker på och sen svara på frågor om texten.
jävligt drygt. man orkar ju inte koncentrera sig och bara sitta och läsa en hel lektion typ..

efter skolan ska jag och mamma till utförsäljningen på Nelly och se om man kan hitta något fint. får hoppas på det! :D
sen ska vi åka och hämta Skate 2, så det är väl förmodligen det som kvällen kommer handla om.. haha
får hoppas att det blir liiiite mys i alla fall!

bäck to wööörk

Kommentarer
Postat av: Jentis

Fick du massage av han dåå ? :)

2009-01-23 @ 11:27:54
URL: http://jalexandersson.blogg.se/
Postat av: Jentis

Fan va taskigt :P

2009-01-23 @ 13:59:12
URL: http://jalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0