shopping

om en timma slutar min bäbis.
saknar honom, inte träffat han på hela dagen. ♥
vi skulle ju köpa biljetterna, men han hade försovit sig :(
istället gick jag och lyisa en sväng i stan och jag tyckte jag hade gjort mig förtjänt till att köpa ett långt linne/klänning och 3 par trosor.

men jag vill ha min lön så jag kan shoppa nu!
tänkte lägga in lite bilder på det jag spanat in på nätet idag, har ändå inget bättre för mig:

 
 






sådär, nu kanske ni får en liten aning om hur mycket jag verkligen vill shoppa?
bäst för er att ni gör.. haha

kom även att tänka på att igår när jag var och simmade, så träffade jag L-O, en "bekant" till familjen som jobbar där.
så frågade han ifall jag jobbade någonstans.. så sa jag att jag inte gjorde det och då sa han att han kunde snacka med han som jobbar i kiosken där på badhuset om jag ville..
så efter ett tag fick jag följa med och visa mig och såt där.. han verkade tycka att jag gav ett bra första intryck i alla fall :)
sen jobbade en kompis till mig där innan och så sa jag att jag kände henne då. så det kanske kan bli ännu en fördel. haha
vafan, det kanske inte är världens roligaste.. men det är i alla fall bättre än Ellagården! säkert bättre lön med för den delen.. att jobba där någon gång då & då kan ju aldrig skada :)

jag känner mig helt uppsvullen.. har gjort det nu några dar, men nu är det som värst.
proppade i mig massa tacos nyss! men gott var det :)

nu ska jag nog kolla på tv:n ett litet slag!

Kommentarer
Postat av: Lyisa från swe wanna do it hela te

Klänningen, den lila. Från halens, right?

2009-01-09 @ 22:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0