Rockferry

redan fredag! tur att veckorna inte går så fort :D
igår var jag hos frisören och färgade utväxten vilket verkligen var behövligt! så nu är man blond och fin igen! haha
sen så blev det massa mys med baby. först käkade vi och så spelade han lite Skate 2 för ovanlighetens skull..
sen så la vi oss i sängen och låg där heeeeela kvällen. fan vad skönt det var!

idag så funderar jag på om man ska åka ut till tommy, marie, olle och malte det avr ju ett tag sedan.
och tommy ringde igår och sa "Varför är du inte hemma när vi är här?! du får komma ut och leka snart"
så jag får väl göra det låter det som ;)

ingen lön hade kommit igår, så jag ringde upp till andreas och han sa att det var överfört ungefär 5000 kr, så hoppas det kommer idag!
då ska jag beställa mina skoooor! :D

återigen engelska och läraren är åter igen sen i trafiken från göteborg..
men nu kom hon så får väl sätta igång och skriva senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0