Rais your glasses

då var det måndag igen och helgen är återigen slut.

fredagen spenderades med Skate 2, vilket var asbra!
puddin, henke och idol-thomas (haha) åkte in på krogen vid halv 12 ungefär.. väldigt nödvändigt. :P
men han kom hem vid två så det var ju inte så lång tid man var tvungen att sitta själv i alla fall.

sen var det lördag och det var supertrevligt hos madde!
det var jag, madde, carro, sara, ellinore, vivi, marina och martina, en riktig tjejkväll med andra ord!
vi spelade "Jag har aldrig" och "Sanning och konsekvens" vilket var jätte roligt.
man drar olika kort och då får man ju antingen en fråga man ska svara på eller någonting man ska göra.
vivi skulle till exempel lägga sig i mitt knä och så skulle jag spanka henne fem gånger. haha, fyfan vad vi skrattade alltså :D
sara skulle blunda och ta läppstift på ellinore, vilket gick sådär..
ellinore fick skriva valfri text på saras mage, så hon skrev "Jag vill ha penis!"..
marina skulle dansa som en apa och låta som en ambulans.
martina skulle knacka på hos grannen och fråga om en kopp kaffe och pussa honom på kinden.
alla fick skriva ett valfritt sms till vem som hellst från marinas mobil. slutade jätte bra! ;)
ja det var ju i alla fall en bra kväll med mycket skratt!
det var mycket trevligt att träffa alla igen, det var ju ett tag sedan om man säger så.
det får bli ändring på det nu alltså!

bilder kommer när vivi skickat dem till mig!
tyvärr så var mitt batteri slut.
såna helger borde man ha oftare!

nu sitter man i skolan och har Hotell så skriver massa utvärderingar (eller är väl färdig nu men ändå)
och så ska min grupp snart gå och planera inför våran frukost.

idag så går jag ju för övrigt på pulverdiet.. haha
eftersom vi håller på och skriver om massa olika sådanna så ska jag, petra och två till testa det under en dag.
så har köpt "Kick start shake" och "Bars" från Allévo och har nu tagit frukost shaken, och det smakar ju som kall välling ungefär.. ni kan ju tänka er själva! ingen höjdare alltså.
och så ska man simma sen också, får väl se hur det går efter allt pulver..

nu har jag rast så skriver kanske mer senare.
bye then

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var skitkul och jag hoppas att vi ses snart igen äna. Vi måste ju planera lite inför metaltown. Vad sägs om en fika på söndag eller ngn gång nästa vecka? Smsa mig! =)

2009-01-28 @ 09:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0