mörker

det är fan hemskt! det är mörkt när man kommer till skolan och det är mörkt när man går därifrån..
man blir ju deprimerad..

på sista lektionen så hade vi naturkunskap.. vi ska ha ett projektarbete i det och näringslära så vi kollade på Super Size Me. den är ju så vidrig! fyfan för att äta sånt. jag är glad att jag inte ens tycker om Mc Donalds!
men man känner ändå ångest av att kolla på det.. jag menar, man äter ju ändå pizza eller något ibland. skräpmat som skräpmat. även om det inte är varje dag. usch! det får bli mindre sånt nu!
men jag kände mig duktig för ett tag sedan då älsklingen köpte en pizza och jag köpte en kycklingsallad!

imorgon ska det vara "Minimässa" på skolan, så ska vara där mellan 13.00 - 20.00 ungefär.
FY säger jag bara. det borde vara förbjudet! och så ska vi gå i våra äckliga hotellkläder med.. spy på dem!

och så kommer man inte kunna simma imorgon som planerat.. och så börjar Andra Avenyn imorgon klockan 20.00 med.
fy vilken pissdag!

Var uppe på Ellagården idag och fyllde i alla papper med. så hoppas jag får lönen nu!



jari.mäkeläinen♥
will love you
'til my heart
no longer love
no more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0