love makes two hearts one

då har man varit duktig och simmat nu då!
40 längder och det vill säga 1000 meter.
dukitig anna

nu jävlar ska jag ta tag i detta, så nu kommer det vara både spinning och simning som gäller :)
me like..
mitt mål är att komma i min klänning jag beställde, men som var lite för liten. när jag kommer i den, kommer jag vara nöjd!
så det gäller att ligga i nu! förhoppningsvis kanske jag lyckas till jag fyller år? det tror jag i och för sig inte, men hoppas skadar ju aldrig!

nu ska jag bara ligga och slappa tills älskling slutar jobbet klockan 9.
det ska bli lika mysigt som varje dag, men vi har knappt pratat på hela dagen.. hans internet funkar inte och han har inga pengar på mobilen :(
men jag har ringt två gånger i alla fall.. haha

och han kanske kommer att få en ny lägenhet snart, på Östermalm. det skulle vara nice! inte behöva åka så långt varje dag, ha nära till allt osv.  och han har nära till jobbet med.
vem vet, man kanske har tur att bli inneboende? haha.
wish me luck

♥du är det bästa som hänt mig
det finns ingen som du
älskar dig så mycket
du är Allt man kan önska sig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0