jack of diamonds

då var helgen över och skolan har börjat igen..

fredagen spenderades som sagt först en stund i stan och sen åkte jag och mamma ut till Tommy, Marie och Olle.
det var egentligen meningen att mamma skulle vara barnvakt, men eftersom att Jari försov sig så åkte jag också med.
när vi kom dit så låg Olle och sov och Tommy berättade att när han hade sagt att farmor (mamma) skulle vara barnvakt så hade han sagt "Nanna! Nanna!"
Nanna det är jag det. (och napp) haha

lördagen spenderades i sjömarken även den. Tommy och Marie har nämligen köpt hus, så dem skulle flytta in då.
medans grabbarna flyttade så var jag i huset och var barnvakt åt Olle :) han är så mysig!
och dessutom är ju jag hans favorit! nästan så man känner sig stolt! mohaha
när alla möbler och allting hade kommit på plats i huset så blev det pizza och öl. gott!
sedan blev det dags för hemfärd. Jari hade fått ett vitrinskåp, eller vad det heter, av dem så Tommy lastade in det i flyttbilen och körde ner det till honom så nu står det där och ser jätte fjompigt ut. haha.. nej men han har ett annat redan som han har lite grejer i, men när han flyttar (om han får lägenheten) så tar han det istället för det gamla :)

på kvällen blev det lite mys och sen kom Netti och Emil ner en sväng.. spelade lite tvspel och sånt där. trevligt, trevligt!

söndagen var slö som alla andra.. det blev även en hel del The Sims!
sedan åkte vi hem till mig och låg och myste i sängen och kollade tv. ♥
sen blev det ännu lite mer The Sims. haha





Förhoppningsvis så får Puddin reda på om han får lägenheten idag!
det var nämligen så att när han som har lägenheten nu flyttade in, så kunde han få den med en gång, utan massa köer och skit, så vi får hoppas på att de inte har ändrats!
skulle bli så skönt om han fick den, slippa tänka på bussar och spara pengar och sånt.
nära till allt..
i civilicationen (stavning) över huvudtaget,.
vem vet, kanske blir en nyckel till mig? ;) haha

nu blir det väl att återgå till skolan och hotell-lektionen,. ska fixa recept och grejer, vi ska börja med hotellfrukost om några veckor.

Sara är bög och lyssnar på Boten Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0