Darling hold me close..

.. let me whisper in your ear.

matteprovet idag gick väl sådär..
känndes som att det gick bra så får hoppas på det!
efter provet stack jag och andrea och solade och det var skönt!

sen bärde det av hemåt så har man bara slappat hela dagen.
lånat älsklings kamera också, så har lekt lite.. haha
finns väl inte så mycket att ta kort på här inne men.. kan inte våren komma så man kan ta lite fina kort? :)
tänkte lägga upp några för skoj skull..

               

sådär.. haha
och ego får man vara ibland!

en dag närmare lördag och jag är fortfarande snuvig och slö som fan..
slutar ju tidigt både imorgon och på fredag så lite kan man ju kanske vila upp sig.

vad ska man göra nu då?
puddin slutar inte förens nio och jag kan inte åka och varken simma eller spinna..
kanske får kolla på en film eller något, men har inga bra..
håller på att ladda ner "Who's your daddy" nu. det var jätte länge sedan man såg den, men det är 40 minuter kvar tills den är färdig.

Kommentarer
Postat av: Madde! ( Uff)

FYFAN vilken snygga skor! :) Var har du fått tag på dom?.. Svara till mig på bdb!

2009-01-21 @ 23:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0